Mgr. Vendula Nekudová

Bakalářská práce

Nástroje politického marketingu v kampani České pirátské strany

Political Marketing Tools in the Campaign of the Czech Pirate Party
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu komunikace České pirátské strany na sociálních sítích Facebook a YouTube v předvolebním období roku 2013. Teoretická část práce se soustřeďuje na základní pojmy politického marketingu a fenomén nových médií. Cílem empirické části práce je zodpovědět, jaké nástroje sociálních sítí Piráti ke komunikaci využívali a jaký byl obsah jejich komunikace. Otázky jsou zodpovězeny …více
Abstract:
The Bachelor thesis is focused on the analysis of communication that was used by the Czech Pirate Party at social networks Facebook and Youtube in the pre-election period of 2013. The theoretical part of this thesis concentrates on the basic concepts of political marketing and the phenomenon of new media. The aim of the empirical part is to find out which instruments of social networks were used during …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2014
  • Vedoucí: Mgr. Otto Eibl, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. et Mgr. Alena Macková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií