Dominika Koušová

Bakalářská práce

Vnímání změny strategie řetězce Lidl spotřebiteli v ČR

Consumers’ perception of the change in Lidl retail chain strategy in the Czech republic
Anotace:
Předmětem bakalářské práce Vnímání změny strategie řetězce Lidl spotřebiteli v ČR je zhodnotit, zda změna ve vnímání společnosti Lidl spotřebiteli nastala. Společnost Lidl je německý diskontní řetězec. Práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola se zabývá teoretickými koncepty marketingu, maloobchodu a dotazníku. Druhá kapitula představuje společnost Lidl a její změnu strategie. Ve třetí kapitole …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis Consumers’ perception of the change in Lidl retail chain strategy in the Czech Republic is to evaluate whether the change in the perception of Lidl by the consumer occurred. Lidl is a German discount chain. The thesis is divided into three chapters. The first chapter deals with theoretical concepts of marketing, retail and questionnaire. The second chapter presents Lidl …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2019
  • Vedoucí: Vladimíra Khelerová
  • Oponent: Kamila Matysová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/76364

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod