Mgr. Josef LANG

Bachelor's thesis

Marketingové komunikace jako součást business plánu nemocnice

Marketing communications as a part of business plan of hospital
Abstract:
Cílem této práce je zmapovat oblast neziskového sektoru z pohledu marketingových komunikací v návaznosti na konkrétní organizaci - Nemocnici Vsetín. Teoretická část práce vysvětluje základní oblasti marketingových komunikací, soustřeďuje se především na neziskový sektor a marketing. Analytická část seznamuje s výsledky analýzy dosavadních nástrojů externí a interní komunikace, přináší zhodnocení efektivity …more
Abstract:
It is the objective of this thesis to chart the field of non-profit sector from the view of marketing communication in connection with a concrete organization - the Vsetín Hospital. In the theoretical of the thesis, there are essential fields of marketing communication explained. This part is especially focused non-profit sector and marketing. In the analytical part, outcomes of an analysis of existing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2007
Identifier: 4863

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2007

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

LANG, Josef. Marketingové komunikace jako součást business plánu nemocnice. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 09. 05. 2012

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.