Marketingové komunikace jako součást business plánu nemocnice – Mgr. Josef LANG
Mgr. Josef LANG
Bachelor's thesis
Marketingové komunikace jako součást business plánu nemocnice
Marketing communications as a part of business plan of hospital
Abstract:
Cílem této práce je zmapovat oblast neziskového sektoru z pohledu marketingových komunikací v návaznosti na konkrétní organizaci - Nemocnici Vsetín. Teoretická část práce vysvětluje základní oblasti marketingových komunikací, soustřeďuje se především na neziskový sektor a marketing. Analytická část seznamuje s výsledky analýzy dosavadních nástrojů externí a interní komunikace, přináší zhodnocení efektivity …moreAbstract:
It is the objective of this thesis to chart the field of non-profit sector from the view of marketing communication in connection with a concrete organization - the Vsetín Hospital. In the theoretical of the thesis, there are essential fields of marketing communication explained. This part is especially focused non-profit sector and marketing. In the analytical part, outcomes of an analysis of existing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2007
Identifier:
4863
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2007
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LANG, Josef. \textit{Marketingové komunikace jako součást business plánu nemocnice}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2007. Available from: https://theses.cz/id/a8vvzi/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
LANG, Josef. Marketingové komunikace jako součást business plánu nemocnice. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 09. 05. 2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Komunikace problematiky zaměstnanosti zdravotně postižených - projekt marketingové komunikace neziskové organizace občanského sdružení OS Přístav podporující zaměstnanost postižených
Šárka Seifertová -
Specifika marketingové komunikace v neziskovém sektoru
Pavlína Fantová -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová -
Marketingová komunikace neziskové organizace
Dominika Carbolová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Petra Žáková -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Jana Kuruštová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Ščasná Ščasná