Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách – Bc. Jan Slanec
Bc. Jan Slanec
Master's thesis
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Marketing mix and strategic marketing in selected services
Abstract:
V této závěrečné práci věnované Marketingovému mixu a strategickému marketingu a jejich uplatnění ve vybraných službách je kladen primární zájem na analýzu jednotlivých složek marketingového mixu a strategického marketingu za účelem vytvoření souhrnné analýzy sloužící k vytvoření představy o jejich existenci a činnosti. Z tohoto důvodu jsou v práci podrobněji rozebrány jednotlivé dílčí složky marketingového …moreAbstract:
This thesis deals with the marketing mix and strategic marketing, and their application in selected services, focusing primarily on individual components of the marketing mix and strategic marketing, with the aim of providing overall analysis for a better understanding of their existence and effects. For this reason, the thesis provides a detailed analysis of the individual components of the marketing …moreKeywords
Marketing marketingový mix produkt cena propagace místo distribuce strategie strategický marketing marketingová strategie strategické marketingové řízení služby zdravotnictví Marketing marketing mix product price promotion placement distribution strategy strategic marketing marketing strategy strategic marketing management services healthcare
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 7. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/tlwps/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 8. 2013
- Supervisor: Ing. Naďa Blahová, Ph.D.
- Reader: Ing. Arnošt Klesla, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economic Policy and Administration / Finance and Financial Services
Theses on a related topic
-
Strategické marketingové řízení velkého podniku
Adam Kopřiva -
Strategické marketingové řízení malého podniku
Věra Tkáčová -
Strategické marketingové řízení společnosti
Angelina Bashkatova -
Strategické marketingové řízení firmy
Jana Bartáková -
Strategické marketingové řízení vybrané destinace - město Tábor
Lucie Heřmánková -
Strategické řízení rodinného podnikání v praxi
Anna Javůrková -
Strategické marketingové řízení se zaměřením na prodej
Markéta Skopařová -
Úloha marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce
Andrea Vokálová