Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách – Bc. Jan Slanec
Bc. Jan Slanec
Diplomová práce
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Marketing mix and strategic marketing in selected services
Anotace:
V této závěrečné práci věnované Marketingovému mixu a strategickému marketingu a jejich uplatnění ve vybraných službách je kladen primární zájem na analýzu jednotlivých složek marketingového mixu a strategického marketingu za účelem vytvoření souhrnné analýzy sloužící k vytvoření představy o jejich existenci a činnosti. Z tohoto důvodu jsou v práci podrobněji rozebrány jednotlivé dílčí složky marketingového …víceAbstract:
This thesis deals with the marketing mix and strategic marketing, and their application in selected services, focusing primarily on individual components of the marketing mix and strategic marketing, with the aim of providing overall analysis for a better understanding of their existence and effects. For this reason, the thesis provides a detailed analysis of the individual components of the marketing …víceKlíčová slova
Marketing marketingový mix produkt cena propagace místo distribuce strategie strategický marketing marketingová strategie strategické marketingové řízení služby zdravotnictví Marketing marketing mix product price promotion placement distribution strategy strategic marketing marketing strategy strategic marketing management services healthcare
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 7. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/tlwps/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2013
- Vedoucí: Ing. Naďa Blahová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Arnošt Klesla, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Finance a finanční služby
Práce na příbuzné téma
-
Strategické marketingové řízení velkého podniku
Adam Kopřiva -
Strategické marketingové řízení malého podniku
Věra Tkáčová -
Strategické marketingové řízení společnosti
Angelina Bashkatova -
Strategické marketingové řízení firmy
Jana Bartáková -
Strategické marketingové řízení vybrané destinace - město Tábor
Lucie Heřmánková -
Strategické řízení rodinného podnikání v praxi
Anna Javůrková -
Strategické marketingové řízení se zaměřením na prodej
Markéta Skopařová -
Úloha marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce
Andrea Vokálová