Bc. Jan Slanec

Diplomová práce

Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách

Marketing mix and strategic marketing in selected services
Anotace:
V této závěrečné práci věnované Marketingovému mixu a strategickému marketingu a jejich uplatnění ve vybraných službách je kladen primární zájem na analýzu jednotlivých složek marketingového mixu a strategického marketingu za účelem vytvoření souhrnné analýzy sloužící k vytvoření představy o jejich existenci a činnosti. Z tohoto důvodu jsou v práci podrobněji rozebrány jednotlivé dílčí složky marketingového …více
Abstract:
This thesis deals with the marketing mix and strategic marketing, and their application in selected services, focusing primarily on individual components of the marketing mix and strategic marketing, with the aim of providing overall analysis for a better understanding of their existence and effects. For this reason, the thesis provides a detailed analysis of the individual components of the marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 7. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 8. 2013
  • Vedoucí: Ing. Naďa Blahová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Arnošt Klesla, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Finance a finanční služby