Bc. Jan Slanec

Master's thesis

Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách

Marketing mix and strategic marketing in selected services
Abstract:
V této závěrečné práci věnované Marketingovému mixu a strategickému marketingu a jejich uplatnění ve vybraných službách je kladen primární zájem na analýzu jednotlivých složek marketingového mixu a strategického marketingu za účelem vytvoření souhrnné analýzy sloužící k vytvoření představy o jejich existenci a činnosti. Z tohoto důvodu jsou v práci podrobněji rozebrány jednotlivé dílčí složky marketingového …more
Abstract:
This thesis deals with the marketing mix and strategic marketing, and their application in selected services, focusing primarily on individual components of the marketing mix and strategic marketing, with the aim of providing overall analysis for a better understanding of their existence and effects. For this reason, the thesis provides a detailed analysis of the individual components of the marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 7. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 8. 2013
  • Supervisor: Ing. Naďa Blahová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Arnošt Klesla, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economic Policy and Administration / Finance and Financial Services