Meze a možnosti zpětné vazby ve výuce cizích jazyků – Martin Menšík
Martin Menšík
Master's thesis
Meze a možnosti zpětné vazby ve výuce cizích jazyků
Limits and Possibilities of Feedback in Teaching Foreign Languages
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá vybranými aspekty poskytování a získávání zpětné vazby ve výuce cizích jazyků. Práce je členěna na teoretickou a empirickou část. Teoretická část je vystavěna na teoretickém exkurzu, sledovány jsou zejména pojmy: zpětná vazba, zpětnovazební učení, formativní hodnocení. Představeny jsou i vybrané možnosti rozvíjení těchto aspektů v profesi učitele s ohledem na implementaci …viacAbstract:
The diploma thesis deals with selected aspects of providing and obtaining feedback in foreign language teaching. The paper is divided into theoretical and empirical part. The theoretical part is built on a theoretical excursus. The following concepts are observed: feedback, reinforcement learning, formative assessment. Selected possibilities of developing these aspects in the teachers' profession are …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2021
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM6819
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2021
- Vedúci: Mgr. Daniela Vrabcová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Olga Kesnerová Řádková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 14. 6. 2021 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - anglický jazyk, Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - ruský jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Formativní hodnocení a jeho vliv na rozvoj učení žáků
Lucie Šinálová -
Formativní hodnocení v práci učitele - cesta k efektivnímu učení žáků
Tereza SACHLOVÁ -
Zavádění hodnocení podporujícího učení studentem učitelství v průběhu jeho pedagogické praxe
Patrik Langr -
Formativní hodnocení žáků se specifickými poruchami učení
Veronika COUFALOVÁ -
Formativní hodnocení - návrh a ověření metodiky sledování postupu učení žáka v odborném výcviku
Miloslava Prouzová -
Distanční výuka cizích jazyků se zaměřením na ruský jazyk
Veronika Kohoutková -
Distanční výuka na ZŠ perspektivou učitelů německého jazyka
Lucie Skotnicová -
Vliv distanční formy výuky na postoj studentů střední školy k anglickému jazyku
Šimon RADIL
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
15. 6. 2021
Kohout, J.
15. 6. 2021