Michal Nekula

Diplomová práce

Návrh marketingové strategie pro start-up Vinařská policie

Proposal of marketing strategy for the start-up Wine Police
Anotace:
Diplomová práce má za cíl vypracovat marketingový plán pro projekt Vinařská policie v nově vznikající společnosti, navrhnout optimální marketingovou strategii za použití navržených konkrétních propagačních a komunikačních nástrojů. Teoretická část práce popisuje krátce marketing a jeho vývoj. Zmíněná je problematika marketingu start-upů. Popsán je i marketingový plán a jeho základní náležitosti. Marketingový …více
Abstract:
The diploma thesis is aimed at elaborating a marketing plan for the Wine Police project in a newly emerging company, to design an optimal marketing stratégy using the proposed specific promotional and communication tools. The theoretical part describes shortly marketing and its development. The issue of start-up companies with marketing is also mentioned. The marketing plan and its basic requirements …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 1. 2018
  • Vedoucí: Blanka Habrmanová
  • Oponent: Jan Mareš

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71956