Ing. Tomáš Resler

Bachelor's thesis

Efektivita reklamních kampaní s využitím nástrojů trhu

The effectiveness of advertising campign with using of the market instruments
Abstract:
Tato bakalářská práce má za úkol popsat a přiblížit, jak se zkoumá efektivita reklamních kampaní pomocí vybraných metod výzkumu trhu, které zde popíši. Práce je rozdělena na Teoretickou část a Praktickou část. Teoretická část vymezuje základní teoretické pojmy spojené se zkoumáním trhu. Praktická část popisuje na vybraném příkladu celou reklamní kampaň, na kterou se aplikoval výzkum, zda byla efektivní …more
Abstract:
This bachelor thesis is intended to describe and approach examines how the effectiveness of advertising campaigns using selected methods of research the market, which is described. The work is divided into theoretical part and a practical part. The theoretical part defines the basic theoretical concepts associated with researching the market. The practical part describes the selected example of an …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 6. 2009
  • Supervisor: PhDr. Iva Petrová
  • Reader: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní