Efektivita reklamních kampaní s využitím nástrojů trhu – Ing. Tomáš Resler
Ing. Tomáš Resler
Bachelor's thesis
Efektivita reklamních kampaní s využitím nástrojů trhu
The effectiveness of advertising campign with using of the market instruments
Anotácia:
Tato bakalářská práce má za úkol popsat a přiblížit, jak se zkoumá efektivita reklamních kampaní pomocí vybraných metod výzkumu trhu, které zde popíši. Práce je rozdělena na Teoretickou část a Praktickou část. Teoretická část vymezuje základní teoretické pojmy spojené se zkoumáním trhu. Praktická část popisuje na vybraném příkladu celou reklamní kampaň, na kterou se aplikoval výzkum, zda byla efektivní …viacAbstract:
This bachelor thesis is intended to describe and approach examines how the effectiveness of advertising campaigns using selected methods of research the market, which is described. The work is divided into theoretical part and a practical part. The theoretical part defines the basic theoretical concepts associated with researching the market. The practical part describes the selected example of an …viacKľúčové slová
Reklama spotřebitel výzkum trhu mediální mix brandová reklama produktová reklama kvalitativní a kvantitativní výzkum metody výzkumu trhu. Advertising consumer market research media mix branded advertising product advertising qualitative and quantitative research market research methods.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qmqwr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2009
- Vedúci: PhDr. Iva Petrová
- Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Lev Alimpiyev -
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Iuliia Vlasova -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Katarína Marešová -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Jakub Kučera -
Adolescents’ and emerging adults’ attitudes towards people living with HIV and AIDS and their risk perception of HIV
Violeta Zefi -
COVID-19 and international trade: Issues and actions
Karina Ibarra De La Rosa -
Novináři a jejich vztah k místu, v němž pracují a o němž informují, a jeho role při tvorbě zpráv
Lada Součková -
Peer Review of Written Assignments: Action Research at a Czech Upper Secondary School
Petra Vybíralová