Ing. Tomáš Resler

Bakalářská práce

Efektivita reklamních kampaní s využitím nástrojů trhu

The effectiveness of advertising campign with using of the market instruments
Anotace:
Tato bakalářská práce má za úkol popsat a přiblížit, jak se zkoumá efektivita reklamních kampaní pomocí vybraných metod výzkumu trhu, které zde popíši. Práce je rozdělena na Teoretickou část a Praktickou část. Teoretická část vymezuje základní teoretické pojmy spojené se zkoumáním trhu. Praktická část popisuje na vybraném příkladu celou reklamní kampaň, na kterou se aplikoval výzkum, zda byla efektivní …více
Abstract:
This bachelor thesis is intended to describe and approach examines how the effectiveness of advertising campaigns using selected methods of research the market, which is described. The work is divided into theoretical part and a practical part. The theoretical part defines the basic theoretical concepts associated with researching the market. The practical part describes the selected example of an …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2009
  • Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
  • Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní