Návrh na vylepšenie e-marketingu portálu Svet bedničiek – Jana Hranková
Jana Hranková
Bachelor's thesis
Návrh na vylepšenie e-marketingu portálu Svet bedničiek
Proposal for Improvement of Online Marketing of Portal Svet bedničiek
Anotácia:
Hranková, J. Návrh na vylepšení e-marketingu portálu Svět bedniček. Bakalářská práce. Brno, 2015. Bakalářská práce se zabývá návrhem na vylepšení e-marketingu portálu Svět bedniček. Cílem práce je na základě poznatků získaných v teoretické části a analýz provedených v praktické části odhalit slabá místa internetového marketingu portálu, nabídnout návrhy na jejich odstranění a vylepšení a zároveň podložit …viacAbstract:
Hranková, J. Proposal for Improvement of Online Marketing of Portal Svet bedničiek. Bachelor thesis. Brno, 2015. Bachelor thesis deals with a proposal to improve online marketing of portal Svet bedničiek. The aim of this work is to reveal weaknesses in online marketing of portal, offer suggestions for their elimination and improvements and support them with costs calculation. Suggestions and improvements …viacAbstract:
Hranková, J. Návrh na vylepšenie e-marketingu portálu Svet bedničiek. Bakalárska práca. Brno, 2015. Bakalárska práca sa zaoberá návrhom na vylepšenie e-marketingu portálu Svet bedničiek. Cieľom práce je na základe poznatkov získaných v teoretickej časti a analýz vykonaných v praktickej časti odhaliť slabé miesta internetového marketingu portálu, ponúknuť návrhy na ich odstránenie a vylepšenie a zároveň …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Jan Turčínek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Využití internetového marketingu vybraného podniku
Kateřina Churá -
Analýza internetového marketingu turistického města Naroč
Anastasiya Vinahradava -
Využití internetového marketingu ve vybraném podniku
Tu-Trinh Phamová -
Moderní nástroje internetového marketingu v praxi Univerzity Karlovy
Tomáš Pospíšek -
Moderní nástroje internetového marketingu
Eva Duhaňová -
Nástroje internetového marketingu
Kamil Lhoták -
Moderní nástroje internetového marketingu
Barbora Žákovcová -
Moderní nástroje internetového marketingu v praxi společnosti X a Y
Ngoc Nguyen Viet
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Theses a9ak89 a9ak89/2
17. 5. 2015