Lenka Kotenová
Bakalářská práce
Analýza Public relations NPÚ
Analysis of Public Relations of the National Heritage Institute
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou public relations Národního památkového ústavu. Práce se zaměřuje především na media relations. NPÚ se jako státní příspěvková organizace sestává z Generálního ředitelství v Praze a územních odborných pracovišť v jednotlivých krajích. Pomocí analýzy bylo zjišťováno, jaké je fungování PR restrukturalizovaného NPÚ, nakolik je kvalitní a efektivní. Zároveň bylo …víceAbstract:
This bachelor thesis gives a theoretical and practical background of Public Relations of the National Heritage Institute. The National Heritage Institute is a state-sponsored body and it has its Headquarters in Prague and Regional Branches in individual regions. This thesis analyses the process of PR in NHI and its quality and effectivity. It also analysis the decentralization of the Public Relations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 11. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/42644
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2014
- Vedoucí: Mario Kubaš
- Oponent: Barbara Hucková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/42644
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Státní příspěvková organizace Národní památkový ústav a její věrnostní program v Libereckém kraji
Adéla Picková -
Financování příspěvkových organizací na konkrétním případu - Národní památkový ústav v Brně
Martina Zvolánková -
Volnočasové aktivity na vybraných památkových objektech ve správě Národního památkového ústavu, územní památkové správě v Českých Budějovicích
Ivana ŠMAUSOVÁ -
Archeologické sbírky v památkové péči na příkladu Národního památkového ústavu, územního odborného pracoviště v hlavním městě Praze
Ivana Blažková -
Social Media as a Public Relations and Communications Tool
Irina Pak -
Měření efektivity Public relations se zaměřením na media relations a následná aplikace na konkrétní PR kampaň
Jana Wiesnerová -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Tímea Šalátová