Ema Procházková

Diplomová práce

Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix

Optimalizace influencer marketingu jako součásti komunikačního mixu
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá influencer marketingem největšího poskytovatele rozvozu jídla v České republice, kterým je Dáme jídlo. Práce si klade za cíl optimalizovat influencer marketing jako součást komunikačního mixu. Konkrétně navrhnout optimální influencer mix a vylepšení kampaně influencer marketingu se záměrem vyšší efektivity. Cíl diplomové práce bude naplněn na základě nastudovaných kompatibilních …více
Abstract:
This master’s thesis deals with influencer marketing of the biggest food delivery company Dáme jídlo. The thesis aims to optimize influencer marketing as a part of the communication mix. Concretely, to propose an optimal influencer mix and some improvements to the influencer marketing campaign of Dáme jídlo to make it more effective. The aim of the master’s thesis will be fulfilled based on research …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
  • Vedoucí: Květa Olšanová
  • Oponent: Martina Součková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82972

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program:
International Business - Central European Business Realities