Bc. Petr Loutocký

Diplomová práce

IKEA efekt a jeho vliv na chování spotřebitele

IKEA effect and its impact on customer behaviour
Anotace:
Loutocký, P. IKEA efekt a jeho vliv na chování spotřebitele. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2024. Tato diplomová práce se věnuje působení IKEA efektu na spotřebitelské chování a rozhodování. IKEA efekt je skutečnost, kdy spotřebitelé přiznávají produktům vyšší hodnotu, pokud se jakýmkoliv způsobem podílejí na jeho úpravě či finální podobě, ať už se jedná o personalizovaný výrobek …více
Abstract:
Loutocký, P. IKEA effect and its impact on customer behaviour. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2024. This thesis explores the impact of the IKEA effect on consumer behavior and decision making. The IKEA effect refers to the phenomenon which describes consumers attributing higher value to products they have had in any way contributed to by adjustments or change of final appearance, whether …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2024
  • Vedoucí: doc. Ing. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D.
  • Oponent: Lenka Procházková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta