IKEA efekt a jeho vliv na chování spotřebitele – Bc. Petr Loutocký
Bc. Petr Loutocký
Master's thesis
IKEA efekt a jeho vliv na chování spotřebitele
IKEA effect and its impact on customer behaviour
Anotácia:
Loutocký, P. IKEA efekt a jeho vliv na chování spotřebitele. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2024. Tato diplomová práce se věnuje působení IKEA efektu na spotřebitelské chování a rozhodování. IKEA efekt je skutečnost, kdy spotřebitelé přiznávají produktům vyšší hodnotu, pokud se jakýmkoliv způsobem podílejí na jeho úpravě či finální podobě, ať už se jedná o personalizovaný výrobek …viacAbstract:
Loutocký, P. IKEA effect and its impact on customer behaviour. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2024. This thesis explores the impact of the IKEA effect on consumer behavior and decision making. The IKEA effect refers to the phenomenon which describes consumers attributing higher value to products they have had in any way contributed to by adjustments or change of final appearance, whether …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2024
- Vedúci: doc. Ing. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D.
- Oponent: Lenka Procházková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / specializace:
Economics and Management / Marketing and Trade
Práce na příbuzné téma
-
Faces of the European Union Institutions: The Personalization of Politics at the Institutional Level of the European Union
Lukáš Hamřík -
The Role of SAP Analytics Cloud Smart Predict Time Series Feature in Evaluating Energy Consumption Trends and Environmental Impact of the SAP Metronom Business Center Office Location
Vera Vavan -
An Analysis of the Modern Audit of Marketing Strategy Procedures of Coca-Cola and How it Affected the Internationally Renowned Company
Max Ralph Carle -
Analyzing the Impact of Social Media Influencers Across Different Product Categories
Tereza Rejchrtová -
Product placement v pořadech o vaření a jeho vliv na spotřebitele
Jana Rubešová -
Uplatnění product placementu v hudebních videoklipech a jeho vnímání cílovými skupinami
Ekaterina Fedotovskaya -
Hodnocení efektivnosti product placementu v online médiích
Adam Šafránek -
Spotřebitelské chování hotelového hosta
Polina Gutsalyuk