Komunikace na sociálních sítích společnosti Nikon s přesahem do jiných digitálních kanálů – Lucie Halaničová
Lucie Halaničová
Bachelor's thesis
Komunikace na sociálních sítích společnosti Nikon s přesahem do jiných digitálních kanálů
Nikon's social networking with overlapping into other digital channels
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá mapováním aktivit společnosti Nikon na sociálních sítích a dalších digitálních kanálech. Práce je logicky členěná, a to do tří částí. Metody použité v této práci jsou metoda deskriptivní a analytická. Deskriptivní metoda je použita především v první části, která slouží jako teoretický přehled. Tato část rozebírá online marketing, digitální kanály a dále pojednává o sociálních …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the mapping of Nikons activities on social networks and other digital channels. The work is logically structured into three parts. The methods used in this thesis are descriptive and analytical. The descriptive method is used mainly in the first part, which serves as a theoretical overview. This section discusses online marketing, digital channels, and also deals with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 2. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69673
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2017
- Supervisor: Filip Truhlář
- Reader: Daniel Čupak
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HALANIČOVÁ, Lucie. \textit{Komunikace na sociálních sítích společnosti Nikon s přesahem do jiných digitálních kanálů}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2017. Available from: https://theses.cz/id/a9jyhf/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69673
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Theses on a related topic
-
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
Juraj Ondrejka -
Optimalizace online marketingové strategie firmy s využitím konceptu See, Think, Do, Care
Lucie Čakrdová -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Social Media and Gaming: Social Psychological Contributions to English Language Acquisition in Pupils in Compulsory Lower Secondary School Education.
Daniel Mark Sargeant -
The use of Social Media in B2B it Companies: A Guideline for Internal Employees as Social Media Micro-Influencers
Sara Monnecchi -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova