Bc. Klára Botíková

Master's thesis

Marketingový výzkum

Marketing research
Abstract:
Práce se soustředí na marketingový výzkum, který je zaměřen na spokojenost zákazníků s poskytovanými službami společnosti XYZ s.r.o. Marketingový výzkum je prováděn pomocí dotazníkového šetření. Pro lepší poznání vnitřního prostředí společnosti je využit marketingový mix. Výsledky výzkumu budou shrnuty pomocí SWOT analýzy. Na základě výsledků výzkumu jsou navrhnuta řešení vedoucí k celkovému zkvalitnění …more
Abstract:
Diploma thesis is concentrated on marketing research focused on the consumers’ satisfaction with the services provided by company XYZ s.r.o. Marketing research is performed by questionnaire. The marketing mix is used in order to become familiar with company internal environment. Research results are evaluated by SWOT analysis. Marketing research solutions are offered based on the evaluation of results …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 5. 2016
  • Supervisor: Ing. Ivana Zálešáková
  • Reader: Ing. David Král, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting