Bc. Klára Botíková

Diplomová práce

Marketingový výzkum

Marketing research
Anotace:
Práce se soustředí na marketingový výzkum, který je zaměřen na spokojenost zákazníků s poskytovanými službami společnosti XYZ s.r.o. Marketingový výzkum je prováděn pomocí dotazníkového šetření. Pro lepší poznání vnitřního prostředí společnosti je využit marketingový mix. Výsledky výzkumu budou shrnuty pomocí SWOT analýzy. Na základě výsledků výzkumu jsou navrhnuta řešení vedoucí k celkovému zkvalitnění …více
Abstract:
Diploma thesis is concentrated on marketing research focused on the consumers’ satisfaction with the services provided by company XYZ s.r.o. Marketing research is performed by questionnaire. The marketing mix is used in order to become familiar with company internal environment. Research results are evaluated by SWOT analysis. Marketing research solutions are offered based on the evaluation of results …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 5. 2016
  • Vedoucí: Ing. Ivana Zálešáková
  • Oponent: Ing. David Král, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting