Bc. Ivana Martínková

Bakalářská práce

Propagační strategie vybraného podniku

Promotional strategiy of selected company
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je návrh nové propagační strategie. První část je zaměřená na teoretické poznatky vztahující se k řešenému problému, jako propagační strategie a její plánování, marketingová komunikace se zaměřením na internetovou marketingovou komunikaci. Ve druhé části je popsána metodika práce a třetí část je zaměřena na vlastní analýzu současné situace podniku. Ve čtvrté části je návrh …více
Abstract:
The subject of the bachelor thesis is a proposal of a new promotional strategy. The first part is focused on the theoretical knowledge related to the promotional strategy and planning, marketing communications and advertising with a focus on the internet. In the second part is the methodology of the thesis and the third part is focused on the analysis of the current situation of the company. The fourth …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2013
  • Vedoucí: Ing. Martin Souček, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Alois Brázda, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting

Akademie Sting

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem