Kristýna PIHEROVÁ

Bachelor's thesis

Blogy v cestovním ruchu - inovativní marketingová komunikace

Blogs in Tourism - innovative aproach to marketing communication
Abstract:
Předložená práce je zaměřena na fenomén blogů. Jejím cílem je představit možnosti využití blogu jako moderního marketingového nástroje v cestovním ruchu. Teoretická část se zabývá historií a vývojem blogování, charakteristikou blogu, jejich členění, osobnostmi blogerů, marketingovým potenciálem blogů a možnosti spolupráce s blogery. Praktická část se věnuje bližšímu popisu a komparaci několika vybraných …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with the blog phenomenom. The objective of this thesis is to introduce blogs as an innovative marketing tool in tourism. The theoretical part deals with the history and the development of blogging, the characteristic of blogs, their categorization, types of bloggers, marketing potencial of blogs and the ways of collaboration between bloggers and companies. The practical part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2017
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Petr Janeček

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

PIHEROVÁ, Kristýna. Blogy v cestovním ruchu - inovativní marketingová komunikace. Plzeň, 2017. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management