Blogy v cestovním ruchu - inovativní marketingová komunikace – Kristýna PIHEROVÁ
Kristýna PIHEROVÁ
Bachelor's thesis
Blogy v cestovním ruchu - inovativní marketingová komunikace
Blogs in Tourism - innovative aproach to marketing communication
Abstract:
Předložená práce je zaměřena na fenomén blogů. Jejím cílem je představit možnosti využití blogu jako moderního marketingového nástroje v cestovním ruchu. Teoretická část se zabývá historií a vývojem blogování, charakteristikou blogu, jejich členění, osobnostmi blogerů, marketingovým potenciálem blogů a možnosti spolupráce s blogery. Praktická část se věnuje bližšímu popisu a komparaci několika vybraných …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the blog phenomenom. The objective of this thesis is to introduce blogs as an innovative marketing tool in tourism. The theoretical part deals with the history and the development of blogging, the characteristic of blogs, their categorization, types of bloggers, marketing potencial of blogs and the ways of collaboration between bloggers and companies. The practical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2017
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Petr Janeček
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
PIHEROVÁ, Kristýna. Blogy v cestovním ruchu - inovativní marketingová komunikace. Plzeň, 2017. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Akční cestovní ruch a jeho dopady na destinaci (případová studie)
Tereza Doffková -
Analýza vlivu JHMD, a.s na cestovní ruch České Kanady
Kristýna Havlíková -
Cestovní ruch v regionálních orgánech státní správy
Michaela Dostálková -
Strategie rozvoje open air festivalu CAKLE a jeho dopad na cestovní ruch
Karin Kosková -
Vliv přeshraniční spolupráce na cestovní ruch ve vybraném regionu
Marek HOFFMANN -
Fashion marketing - fashion blog jako nástroj marketingové komunikace
Adéla Kopelová