Blogy v cestovním ruchu - inovativní marketingová komunikace – Kristýna PIHEROVÁ
Kristýna PIHEROVÁ
Bakalářská práce
Blogy v cestovním ruchu - inovativní marketingová komunikace
Blogs in Tourism - innovative aproach to marketing communication
Anotace:
Předložená práce je zaměřena na fenomén blogů. Jejím cílem je představit možnosti využití blogu jako moderního marketingového nástroje v cestovním ruchu. Teoretická část se zabývá historií a vývojem blogování, charakteristikou blogu, jejich členění, osobnostmi blogerů, marketingovým potenciálem blogů a možnosti spolupráce s blogery. Praktická část se věnuje bližšímu popisu a komparaci několika vybraných …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the blog phenomenom. The objective of this thesis is to introduce blogs as an innovative marketing tool in tourism. The theoretical part deals with the history and the development of blogging, the characteristic of blogs, their categorization, types of bloggers, marketing potencial of blogs and the ways of collaboration between bloggers and companies. The practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2017
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Janeček
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PIHEROVÁ, Kristýna. Blogy v cestovním ruchu - inovativní marketingová komunikace. Plzeň, 2017. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Akční cestovní ruch a jeho dopady na destinaci (případová studie)
Tereza Doffková -
Analýza vlivu JHMD, a.s na cestovní ruch České Kanady
Kristýna Havlíková -
Cestovní ruch v regionálních orgánech státní správy
Michaela Dostálková -
Strategie rozvoje open air festivalu CAKLE a jeho dopad na cestovní ruch
Karin Kosková -
Vliv přeshraniční spolupráce na cestovní ruch ve vybraném regionu
Marek HOFFMANN -
Fashion marketing - fashion blog jako nástroj marketingové komunikace
Adéla Kopelová