Komparace cílů, prostředků a podmínek pro výchovné činnosti třídních učitelů v ČR a v Irsku – Bc. Tereza Kyllarová
Bc. Tereza Kyllarová
Bakalářská práce
Komparace cílů, prostředků a podmínek pro výchovné činnosti třídních učitelů v ČR a v Irsku
Comparison of objectives, means and conditions for classroom educational activities of class teachers in the Czech republic and in Ireland
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o rozdílech ve výchovné činnosti třídních učitelů v České republice a v Irsku. Zaměřuje se na rozdíly v cílech, prostředcích a podmínkách pro výchovnou činnost v těchto zemích. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část se zaměřuje na pojem „třídního učitele“, na jeho funkce, činnosti, kompetence a další. Dále je zde teoretické pojednání …víceAbstract:
This bachelor thesis discusses the differences in educational activities of class teachers in the Czech Republic and Ireland. It is focused on the differences in objectives, means and conditions for educational activities in both countries. The thesis is divided into two parts - the theoretical part and the practical part. The theoretical part focuses on the term of “a class teacher”, his or her function …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/o2toc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2013
- Vedoucí: Mgr. Jana Krátká, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Radek Pospíšil
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství matematiky pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Study of a class of bijective S-boxes constructed with Linear Feedback Shift Registers
Bhupendra Singh -
Teacher Professional Development and Teacher Training Program in the USA: A Case Study
Petra Zvolská -
Instrumentální činnosti žáků a učitelů v hodinách hudební výchovy na 1. stupni základní školy v teorii a praxi
Karolina Hádková -
Jak učitelé chápou funkci třídního učitele?
Petra Kormanová -
Vliv třídního učitele na klima třídy
Renata BOUCHALOVÁ -
Delikvence a výchovné problémy dětí a mladistvých v dětských domovech
Barbora Kohoutová -
Role výtvarné tvorby v kompenzaci a reedukaci jedinců s problémy a poruchami chování a emocí
Lucie Hájková -
Záškoláctví a další výchovné problémy žáků SOŠ a jejich příčiny
Pavel Vodínský