Bc. Barbora Šenfeldová

Diplomová práce

Bezručova Opava (1958–2009), analýza dramaturgické, marketingové a ekonomické stránky festivalu

The Bezruč Opava (1958–2009), analysis of the dramaturgical, marketing and economical aspects of the festival
Anotace:
Práce pojednává především o dramaturgické, marketingové a ekonomické stránce festivalu Bezručova Opava. Spolu s analýzou dramaturgie mezi lety 1958 až 2009 je provedena sonda do marketingové komunikace, především do její propagace, a financování před i po roce 1989. Součástí je stručný nástin historie festivalu. Tato práce se snaží postihnout letitou součást kulturního života Opavy a poskytnout tak …více
Abstract:
The thesis presents the aspects of the festival Bezručova Opava and the point of view on its dramaturgy, marketing and economy. Besides the dramaturgy analysis in years 1968 to 2009, the probe into marketing communication, especially into promotion, and the funding before and after the year 1989 are added. The festival history outline is included as one part of the thesis. The thesis tries to describe …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2010
  • Vedoucí: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře