Bezručova Opava (1958–2009), analýza dramaturgické, marketingové a ekonomické stránky festivalu – Bc. Barbora Šenfeldová
Bc. Barbora Šenfeldová
Master's thesis
Bezručova Opava (1958–2009), analýza dramaturgické, marketingové a ekonomické stránky festivalu
The Bezruč Opava (1958–2009), analysis of the dramaturgical, marketing and economical aspects of the festival
Anotácia:
Práce pojednává především o dramaturgické, marketingové a ekonomické stránce festivalu Bezručova Opava. Spolu s analýzou dramaturgie mezi lety 1958 až 2009 je provedena sonda do marketingové komunikace, především do její propagace, a financování před i po roce 1989. Součástí je stručný nástin historie festivalu. Tato práce se snaží postihnout letitou součást kulturního života Opavy a poskytnout tak …viacAbstract:
The thesis presents the aspects of the festival Bezručova Opava and the point of view on its dramaturgy, marketing and economy. Besides the dramaturgy analysis in years 1968 to 2009, the probe into marketing communication, especially into promotion, and the funding before and after the year 1989 are added. The festival history outline is included as one part of the thesis. The thesis tries to describe …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/f1g1m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2010
- Vedúci: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
General Theory and History of Arts and Culture / Culture Management
Práce na příbuzné téma
-
Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt
Barbora Barešová -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
On-line marketingová komunikace pro e-shop se sportovní výživou
Nela Sojková -
Marketingová komunikace vybraného projektu
Lenka POLATOVÁ -
Marketingová komunikace v prostředí startupu mezinárodního filmového festivalu
Irina Gorbik -
Marketingová komunikace v kongresovém cestovním ruchu
Adéla Koudelková -
Marketingová komunikace zvolené společnosti
Lucie Vaňková -
Marketingová komunikace
Jan Konvalinka