Zuzana Sibalová
Diplomová práce
Analýza image Slovenska
Analýza image Slovenska
Anotace:
Úkolem diplomové práce je analyzovat celkový image Slovenska. Nejprve práce polemizuje, zda je vůbec možné využívat klasické marketingové praktiky v souvislosti s krajinou jako značkou, čemuž přispěje i teorie Simona Anholta. Později práce zhodnotí systematickou činnost a kooperaci odpovědných vládních orgánů ve smyslu společné komunikační strategie propagace Slovenska a komunikace s veřejností. Analýza …víceAbstract:
The aim of the thesis is to analyze the overall image of Slovakia. First, the work argues whether it is even possible to use conventional marketing practices in connection with the country as a brand, what Simon Anholt theory analyzes as well. In the following section, the attention is focused on the evaluation of systematic work and cooperation of government authorities responsible for a unified communication …víceAbstract:
Úlohou diplomovej práce je analyzovať celkový image Slovenska. Najprv práca polemizuje, či je vôbec možné využívať klasické marketingové praktiky v súvislosti s krajinou ako značkou, k čomu prispeje aj teória Simona Anholta. Neskôr práca zhodnotí systematickú činnosť a kooperáciu zodpovedných vládnych orgánov v zmysle jednotnej komunikačnej stratégie propagácie Slovenska a komunikácie s verejnosťou …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 5. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/48387
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 1. 2016
- Vedoucí: Jiří Mikeš
- Oponent: Peter Dorčák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/48387
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Strategie propagace nízkoprahových zařízení pro děti a mládež v Libereckém kraji
Kami TAHADLOVÁ -
Propagační strategie hrané seriálové tvorby České televize. Diskurzivní analýza propagace seriálu Trapný padesátky
Michal Trusina -
Strategie propagace kulturně historické památky a její vliv na příjmy organizace
Miluše KRISTKOVÁ -
Porovnání strategií marketingu a propagace hotelových restaurací ve vybraných destinacích
Natálie Kosíková -
Návrh a realizace strategie propagace Megatestu na Facebooku
Petr Handlíř -
Využití nástrojů propagace pro tvorbu marketingové strategie malého pivovaru
Martin NOVÁK -
Propagace obce Dolní Čermná
Kateřina Budínová -
Hudba a identita: Spôsob utvárania identity medzi nasledovníkmi Žiarislava
Michal Puchovský