Zuzana Sibalová

Diplomová práce

Analýza image Slovenska

Analýza image Slovenska
Anotace:
Úkolem diplomové práce je analyzovat celkový image Slovenska. Nejprve práce polemizuje, zda je vůbec možné využívat klasické marketingové praktiky v souvislosti s krajinou jako značkou, čemuž přispěje i teorie Simona Anholta. Později práce zhodnotí systematickou činnost a kooperaci odpovědných vládních orgánů ve smyslu společné komunikační strategie propagace Slovenska a komunikace s veřejností. Analýza …více
Abstract:
The aim of the thesis is to analyze the overall image of Slovakia. First, the work argues whether it is even possible to use conventional marketing practices in connection with the country as a brand, what Simon Anholt theory analyzes as well. In the following section, the attention is focused on the evaluation of systematic work and cooperation of government authorities responsible for a unified communication …více
Abstract:
Úlohou diplomovej práce je analyzovať celkový image Slovenska. Najprv práca polemizuje, či je vôbec možné využívať klasické marketingové praktiky v súvislosti s krajinou ako značkou, k čomu prispeje aj teória Simona Anholta. Neskôr práca zhodnotí systematickú činnosť a kooperáciu zodpovedných vládnych orgánov v zmysle jednotnej komunikačnej stratégie propagácie Slovenska a komunikácie s verejnosťou …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 1. 2016
  • Vedoucí: Jiří Mikeš
  • Oponent: Peter Dorčák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/48387