Vliv zaměstnavatelské značky na marketingovou strategii a úspěšnost společnosti – Bc. Tetiana Zaiarna
Bc. Tetiana Zaiarna
Master's thesis
Vliv zaměstnavatelské značky na marketingovou strategii a úspěšnost společnosti
The impact of employer branding on marketing strategy and company success
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu vlivu zaměstnavatelské značky na marketingovou strategii a úspěšnost společnosti Lear Corporation. Úvod práce identifikuje přínosy zaměstnavatelské značky a stanovuje hlavní cíl – shrnutí poznatků z analýzy trhu a navržení doporučení pro konkrétní oblasti marketingového mixu. Teoretická část zkoumá literaturu týkající se marketingové strategie zaměstnavatelské …moreAbstract:
The master's thesis focuses on analyzing the impact of the employer brand on the marketing strategy and success of Lear Corporation. The introduction identifies the benefits of the employer brand and sets the main goal - summarizing insights from market analysis and proposing recommendations for specific areas of the marketing mix. The theoretical part explores literature related to employer brand …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 12. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 7. 2. 2024
- Supervisor: Ing. Lenka Platilová Vorlíčková
- Reader: Lukáš Novotný, externi
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZAIARNA, Tetiana. \textit{Vliv zaměstnavatelské značky na marketingovou strategii a úspěšnost společnosti}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2023. Available from: https://theses.cz/id/aa719o/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
Podnikání a administrativa
Theses on a related topic
-
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Andrea Hořínková -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Gabriela Ječná -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Nikola Kozáková -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Lucie Prokopová -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Eliška Bazalová -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele v digitálním světě
Natálie Prudičová -
Značka zaměstnavatele společnosti PwC
Li Li Luu -
Personální marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané organizaci
Denisa Řeháková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights