Vliv zaměstnavatelské značky na marketingovou strategii a úspěšnost společnosti – Bc. Tetiana Zaiarna
Bc. Tetiana Zaiarna
Diplomová práce
Vliv zaměstnavatelské značky na marketingovou strategii a úspěšnost společnosti
The impact of employer branding on marketing strategy and company success
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu vlivu zaměstnavatelské značky na marketingovou strategii a úspěšnost společnosti Lear Corporation. Úvod práce identifikuje přínosy zaměstnavatelské značky a stanovuje hlavní cíl – shrnutí poznatků z analýzy trhu a navržení doporučení pro konkrétní oblasti marketingového mixu. Teoretická část zkoumá literaturu týkající se marketingové strategie zaměstnavatelské …víceAbstract:
The master's thesis focuses on analyzing the impact of the employer brand on the marketing strategy and success of Lear Corporation. The introduction identifies the benefits of the employer brand and sets the main goal - summarizing insights from market analysis and proposing recommendations for specific areas of the marketing mix. The theoretical part explores literature related to employer brand …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 12. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 2. 2024
- Vedoucí: Ing. Lenka Platilová Vorlíčková
- Oponent: Lukáš Novotný, externi
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZAIARNA, Tetiana. \textit{Vliv zaměstnavatelské značky na marketingovou strategii a úspěšnost společnosti}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/aa719o/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Andrea Hořínková -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Gabriela Ječná -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Nikola Kozáková -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Lucie Prokopová -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Eliška Bazalová -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele v digitálním světě
Natálie Prudičová -
Značka zaměstnavatele společnosti PwC
Li Li Luu -
Personální marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané organizaci
Denisa Řeháková
Název
Vložil
Vloženo
Práva