Analýza úrovně jazykového citu u žáků s narušenou komunikační schopností v 1. třídě ZŠ – Bc. Sylvie Gavlíková
Bc. Sylvie Gavlíková
Master's thesis
Analýza úrovně jazykového citu u žáků s narušenou komunikační schopností v 1. třídě ZŠ
Analysis of level of linguistic sense by the children with impared communication ability in first grade of primary school
Anotácia:
Diplomová práce se věnuje oblasti jazykového citu u žáků s dyslalií a vývojovou dysfázií na základní škole logopedické a v logopedické třídě při běžné základní škole. Cílem výzkumného projektu je analýza úrovně jazykového citu, dále vytvoření materiálu pro jeho hodnocení a rozbor jednotlivých oblastí a úkolů zkoušky jazykového citu u všech žáků.Abstract:
The thesis is devoted to the area of the linguistic sense by the children with dyslalia and developmental dysphasia. Children were from the special primary school focused on the speech therapy and from the normal primary school, where was instituted a class focused on speech therapy. The goals of this project are analyzing the level of the linguistic sense, creating a material for scoring of the linguistic …viacKľúčové slová
Jazykový cit dyslalie vývojová dysfázie vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností komunikační kompetence speciální vzdělávací potřeby Linguistic sense dyslalia developmental dysphasia education of pupils with impaired communication ability communication competences special needs of education
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/yfnkk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 5. 2013
- Vedúci: PhDr. Mgr. Pavla Sychrová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Designing Activities for Mixed Ability Classes
Hana HRDLIČKOVÁ -
Děti s narušenou komunikační schopností ve školní družině. Podpora rozvoje žáků 1. tříd s vývojovou dysfázií
Markéta Košťáková -
Možnosti podpory dětí s narušenou komunikační schopností s odkladem školní docházky z pohledu rodičů a pedagogů
Petra Klašková -
Komunikace rodičů s dětmi s narušenou komunikační schopností - koktavostí
Adéla Rezková -
Proces reedukace žáka s narušenou komunikační schopností v Základní škole a Praktické škole SVÍTÁNÍ, o.p.s.
Nikola Chmelíková -
Postoje a očekávání rodičů žáků s narušenou komunikační schopností a rodičů žáků s tělesným postižením v oblasti kariérového poradenství a profesní orientace
Lucie KUBICZKOVÁ -
Současný systém spolupráce mateřských škol s pedagogicko - psychologickými poradnami při posuzování školní zralosti a připravenosti dětí s narušenou komunikační schopností
Zuzana JUŘICOVÁ -
Nástroje pro práci s dětmi s narušenou komunikační schopností a jejich ověření
Rosalie SLABÁ