Analysis of current ŠKODA AUTO loyalty incentives and insights for a future loyalty strategy – Kevin Hargas
Kevin Hargas
Master's thesis
Analysis of current ŠKODA AUTO loyalty incentives and insights for a future loyalty strategy
Analýza současných věrnostních pobídek a pohledů společnosti ŠKODA AUTO na budoucnost věrnostní strategie.
Abstract:
Tato práce poskytuje pohled na současné pobídky pro zákazníky a aktivity ŠKODA AUTO v České republice. Současná situace se tak analyzuje a srovnává s ostatními aktéry na trhu. Dále jsou analyzovány rysy a charakteristiky nezbytné pro budoucí možnou věrnostní strategii. Aby bylo možné orientovat se v komplexnosti tématu a vytvořit základ pro praktický výzkum, teoretické části zkoumají nejdůležitější …moreAbstract:
This thesis gives insights into the current customer loyalty incentives and activities of ŠKODA AUTO in the Czech Republic. Hereby, the current situation is being analyzed and compared to other players in the market. Additionally, features and characteristics necessary for a future possible loyalty strategy are analyzed. To be able to navigate through the complexity of the topic and to develop a basis …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 12. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77600
Thesis defence
- Date of defence: 5. 9. 2019
- Supervisor: Radek Tahal
- Reader: Petr Král
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HARGAS, Kevin. \textit{Analysis of current ŠKODA AUTO loyalty incentives and insights for a~future loyalty strategy}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2018. Available from: https://theses.cz/id/aad9xb/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77600
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / International Management
Theses on a related topic
-
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Adriana Sadílková -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Daniel Rosa -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Kateřina Hofmanová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Renata Pithardová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Šárka Jodlová -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Karolína Jurčeková -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Tomáš Vaněk -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Michaela Svobodová