Využití ovládání počítače pomocí technologie biofeedback – Martin AMBROS
Martin AMBROS
Bachelor's thesis
Využití ovládání počítače pomocí technologie biofeedback
The use of computer control using biofeedback technology
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit a porovnat stávající ovládání počítače s ovládáním, které přináší biofeedback technologie. Neméně důležitým cílem je rozhodnout, zda biofeedback technologie má potenciál nahradit stávající ovládání počítače. Prostředkem k dosažení cíle jsou jednotlivé podkapitoly mé práce.Abstract:
Aim of this work is to evaluate and compare existing computer control to control that provides biofeedback technology. Another important goal is to determine whether biofeedback technology has the potential to replace existing computer control. The means to achieve the aim of my work serve the individual subsections of my work.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 6. 2014
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Petr Simbartl
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
AMBROS, Martin. Využití ovládání počítače pomocí technologie biofeedback. Plzeň, 2014. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Natural Science Studies / Information Technologies in Education
Theses on a related topic
-
Vliv lehké mozkové dysfunkce na výchvou dětí v mateřské škole
Erika Hanáková -
Lehká mozková dysfunkce
Jana Kopecká -
Lehká mozková dysfunkce
Pavla Procházková -
Lehká mozková dysfunkce u dětí mladšího školního věku
Marcela Polanská -
Volba profesního zaměření jedinců s lehkou mozkovou dysfunkcí
Helena Jelínková -
Hodnocení zdatnosti testovou baterií FITNESSGRAM u žáků s lehkou mozkovou dysfunkcí 6. až 9. tříd ZŠ Krupka.
Tomáš HRABÁNEK -
Hodnocení zdravotně orientované zdatnosti testovou baterií FITNESSGRAM u žáků s lehkou mozkovou dysfunkcí 3.až 5. tříd ZŠ Krupka
Marek CERMAN -
Žák s lehkou mozkovou dysfunkcí v systému středoškolského vzdělávání
Jana Znamínková