Využití ovládání počítače pomocí technologie biofeedback – Martin AMBROS
Martin AMBROS
Bakalářská práce
Využití ovládání počítače pomocí technologie biofeedback
The use of computer control using biofeedback technology
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit a porovnat stávající ovládání počítače s ovládáním, které přináší biofeedback technologie. Neméně důležitým cílem je rozhodnout, zda biofeedback technologie má potenciál nahradit stávající ovládání počítače. Prostředkem k dosažení cíle jsou jednotlivé podkapitoly mé práce.Abstract:
Aim of this work is to evaluate and compare existing computer control to control that provides biofeedback technology. Another important goal is to determine whether biofeedback technology has the potential to replace existing computer control. The means to achieve the aim of my work serve the individual subsections of my work.Klíčová slova
Biofeedback Elektroencefalografie Mozkové vlny OCZ NIA Lehké mozkové dysfunkce EMG GSR TEMP
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Petr Simbartl
Citační záznam
Jak správně citovat práci
AMBROS, Martin. Využití ovládání počítače pomocí technologie biofeedback. Plzeň, 2014. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Přírodovědná studia / Informatika se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Vliv lehké mozkové dysfunkce na výchvou dětí v mateřské škole
Erika Hanáková -
Lehká mozková dysfunkce u dětí mladšího školního věku
Marcela Polanská -
Lehká mozková dysfunkce
Pavla Procházková -
Lehká mozková dysfunkce
Jana Kopecká -
Volba profesního zaměření jedinců s lehkou mozkovou dysfunkcí
Helena Jelínková -
Hodnocení zdatnosti testovou baterií FITNESSGRAM u žáků s lehkou mozkovou dysfunkcí 6. až 9. tříd ZŠ Krupka.
Tomáš HRABÁNEK -
Hodnocení zdravotně orientované zdatnosti testovou baterií FITNESSGRAM u žáků s lehkou mozkovou dysfunkcí 3.až 5. tříd ZŠ Krupka
Marek CERMAN -
Žák s lehkou mozkovou dysfunkcí v systému středoškolského vzdělávání
Jana Znamínková