Podprahová reklama v médiích – Ing. Tereza Vaňurová
Ing. Tereza Vaňurová
Diplomová práce
Podprahová reklama v médiích
Subliminal advertising in the media
Anotace:
VAŇUROVÁ, Tereza. Podprahová reklama v médiích. [Diplomová práce] Vysoká škola hotelová. Praha: 2014. 85 stran. Cílem mé diplomové práce je upozornit na vliv podprahové reklamy na lidské podvědomí a uvést doporučení, jak se proti působení podprahové reklamy bránit. v teoretické části se věnuji vysvětlení pojmu reklama a pojmům, které s reklamou souvisí, jako jsou media, masmédia, marketingové komunikace …víceAbstract:
VAŇUROVÁ, Tereza. Subliminal messaging in the media. [Master’s Dissertation] The Institute of Hospitality Management in Prague 8, Ltd. Prague: 2014. 85 pages. The aim of my thesis is to highlight the influence of subliminal advertising on the human subconscious and make recommendations how to protect ourselves from the subliminal messaging. In the theoretical part I explain the concept of advertising …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2014
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/7632/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2014
- Vedoucí: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.
- Oponent: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vnímání pravdy prostřednictvím masmédií a reklamy
Jana Dvořáková -
Videoklip jako fenomén MTV: umění či komerce?
Lucie Steinocherová