Bc. Martina Glut

Diplomová práce

Vyhodnocení nákupního chování spotřebitelů u konkrétních produktů

Evaluation of behavior purchasing of consumers for specific products
Abstract:
The thesis deals with consumer buying behaviour. The main purpose and aim of this study is to evaluate consumer behavioural patterns in terms of specific products based on quantitative research. The marketing mix analysis of the selected product, i.e. Apple mobile phone, and a follow-up evaluation pursuant the questionnaire resulted in valuable findings on respondents’ buying patterns when making a …více
Abstract:
Záverečná práca sa zaoberá nákupným chovaním spotrebiteľov. Hlavnou podstatou a cieľom práce je vyhodnotenie nákupného chovania spotrebiteľov u konkrétnych produktov na základe kvantitatívneho výskumu. Prostredníctvom analýzy marketingového mixu skúmaného produktu, ktorým bol mobilný telefón značky Apple a následne vyhodnotením dotazníkového prieskumu boli získane cenné podklady o nákupnom chovaní …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2015
  • Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní