Vyhodnocení nákupního chování spotřebitelů u konkrétních produktů – Bc. Martina Glut
Bc. Martina Glut
Diplomová práce
Vyhodnocení nákupního chování spotřebitelů u konkrétních produktů
Evaluation of behavior purchasing of consumers for specific products
Abstract:
The thesis deals with consumer buying behaviour. The main purpose and aim of this study is to evaluate consumer behavioural patterns in terms of specific products based on quantitative research. The marketing mix analysis of the selected product, i.e. Apple mobile phone, and a follow-up evaluation pursuant the questionnaire resulted in valuable findings on respondents’ buying patterns when making a …víceAbstract:
Záverečná práca sa zaoberá nákupným chovaním spotrebiteľov. Hlavnou podstatou a cieľom práce je vyhodnotenie nákupného chovania spotrebiteľov u konkrétnych produktov na základe kvantitatívneho výskumu. Prostredníctvom analýzy marketingového mixu skúmaného produktu, ktorým bol mobilný telefón značky Apple a následne vyhodnotením dotazníkového prieskumu boli získane cenné podklady o nákupnom chovaní …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/d1af4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2015
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The impact of returns on consumer behavior while purchasing goods online on apparel market in Czech Republic
Mikhail Serebriannikov -
Influence of Packaging on Consumer Purchasing Behavior
Kateryna Zakharova -
The Influence of Branding on Consumer Purchasing Behavior: A Multi-Generational Comparison
Tomáš KOLÁŘÍK -
Consumer behavior and symbolic boundaries
Murad Musazade -
Consumer behavior in sugar free beverage market in China
Zixuan Wang -
Locating mobile phones using signal strength measurements
Jakub Martinka -
Mobile phones usage as a part of M-learning for lower - secondary learners of English as a foreign language
Veronika Kroupová -
Key Agreement for Mobile Phones
Shkodran Gerguri