Tablet a jeho vliv na rozvoj jemné motoriky u žáků s tělesným postižením – Bc. Veronika Háková
Bc. Veronika Háková
Bakalářská práce
Tablet a jeho vliv na rozvoj jemné motoriky u žáků s tělesným postižením
Tablet and its influence on the development of fine motor skills for students with physical disabilities
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá možnostmi využití tabletů k rozvoji jemné motoriky u žáků s tělesným postižením. V dané problematice jsou stěžejními postoje pedagogických pracovníků, kteří se studenty se speciálními vzdělávacími potřebami pracují. Zřetel je kladen na jejich schopnost práce s technikou a její zapojení do vyučovacího procesu. Práce se soustřeďuje také na vnímání pedagogických pracovníků v …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the possibilities of using tablets to develop fine motor skills by students with physical disabilities. The main point is an attitude of teachers who work with students with special educational needs. The focus is on their ability to work with technology and its involvement in the teaching process. The work also focuses on the opinion of pedagogical staff in the issue …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/r9rih/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2019
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Integrace žákyně s poruchou autistického spektra do třídy žáků s jiným druhem postižením
Hana Konečná -
Postoje a očekávání rodičů žáků s narušenou komunikační schopností a rodičů žáků s tělesným postižením v oblasti kariérového poradenství a profesní orientace
Lucie KUBICZKOVÁ -
Inkluzivní vzdělávání žáků s tělesným postižením ve školách hlavního vzdělávacího proudu
Eva Dostalová -
Kompenzační cvičení pro žáky s tělesným znevýhodněním
Hana Vaňková -
Podmínky související s integrací žáků s tělesným postižením do školní tělesné výchovy
Radka BARTOŇOVÁ -
Analýza podpůrných opatření u žáků s tělesným postižením v inkluzivním prostředí škol hlavního vzdělávacího proudu
Eva Doležalová -
Inkluzivní vzdělávání žáků s tělesným postižením na ZŠ z pohledu intaktních žáků
Aneta Kučerová