Ing. Michaela Růžičková

Bachelor's thesis

Využití hloubkového rozhovoru ve výzkumu trhu

The use of depth interview in the market research
Abstract:
Teoretická část této práce se zabývá marketingovým výzkumem, charakterizuje ho jako výzkum sloužící především pro úspěšné podnikání na trhu a určení směru marketingových aktivit. Popisuje jeho primární rozdělení – výzkum propagace, výrobkový výzkum a výzkum trhu. Průběžně formuluje pohled jednotlivých autorů použité literatury. Ve větší míře popisuje individuální hloubkové rozhovory. Praktickou částí …more
Abstract:
The theoretical part of this work describes market research. It´s characterized as research serving for a successful business in the market and for determining the trend of our marketing activities. It describes its primary division – promotional research, product research and market research. At the same time it defines the view of all the presented authors. Hereafter the work describes an individual …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 6. 2010
  • Supervisor: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Reader: PhDr. Iva Petrová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní