Marketingová strategie společnosti prodávající granule na míru – Pavel Králíček
Pavel Králíček
Diplomová práce
Marketingová strategie společnosti prodávající granule na míru
Marketing plan of a company selling tailor-made dog food
Anotace:
Cílem diplomové práce je vytvoření strategického marketingového plánu, který by nově vzniklé společnosti pomohl stanovit si jasné místo na velice konkurenč-ním trhu s psí stravou a dosáhnout profitability. Byla vypracována analýza in-terního a externího prostředí s využitím sekundárních zdrojů dat, dále analýza zákaznického prostředí na základě primárních dat získaných z ankety mezi na-kupujícími. …víceAbstract:
The aim of this thesis is the creation of a strategic marketing plan which would help a newly founded company establish itself on a highly competitive dog food market and reach profitability. Analysis of internal and external environment was conduc-ted using secondary data, while the customer environment analysis was based on primary data gathered from a questionnaire distributed among buyers. On these …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 2. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77020
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2019
- Vedoucí: Markéta Procházková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77020
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Strategický marketing včetně projektové studie
Gabriela Ondračková -
Strategický marketing včetně projektové studie
Lukáš Chytil -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Marketing Strategic Plan for Europa Capital's New Project: 'Dome Prag' in Czech Republic
Ella Rozmanová -
Strategický marketing v bankovom sektore
Zuzana Zubková -
Strategický marketing včetně projektové studie
Maksim Novgorodov -
Strategický marketing ve firmě
Miloslav Müller