Pavel Králíček

Diplomová práce

Marketingová strategie společnosti prodávající granule na míru

Marketing plan of a company selling tailor-made dog food
Anotace:
Cílem diplomové práce je vytvoření strategického marketingového plánu, který by nově vzniklé společnosti pomohl stanovit si jasné místo na velice konkurenč-ním trhu s psí stravou a dosáhnout profitability. Byla vypracována analýza in-terního a externího prostředí s využitím sekundárních zdrojů dat, dále analýza zákaznického prostředí na základě primárních dat získaných z ankety mezi na-kupujícími. …více
Abstract:
The aim of this thesis is the creation of a strategic marketing plan which would help a newly founded company establish itself on a highly competitive dog food market and reach profitability. Analysis of internal and external environment was conduc-ted using secondary data, while the customer environment analysis was based on primary data gathered from a questionnaire distributed among buyers. On these …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 2. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2019
  • Vedoucí: Markéta Procházková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/77020

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management