Analýza komunikační strategie uvedení značky NUXOR na českém trhu a návrhy na její vylepšení – Sandra Doglia
Sandra Doglia
Master's thesis
Analýza komunikační strategie uvedení značky NUXOR na českém trhu a návrhy na její vylepšení
Analysis of the communication strategy for launch of the NUXOR brand on the Czech market and recommendations for its improvement
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou komunikační strategie uvedení značky Lindt NUXOR od společnosti Lindt & Sprüngli na českém trhu. Teoretická část poskytne informace o značce a strategickém řízení značky. Popsány jsou také značkové a komunikační strategie, přičemž zvláštní pozornost je věnována komunikaci na sociálních sítích. Dále se práce věnuje procesu uvádění nové značky na trh, jehož součástí …moreAbstract:
This master's thesis deals with the analysis of the communication strategy for the launch of the Lindt NUXOR brand by Lindt & Sprüngli on the Czech market. The theoretical part provides information about the brand and brand management strategies. Branding and communication strategies are also described, with particular attention paid to social media communication. The thesis further addresses the process …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/92324
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2024
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Šárka Uchytilová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DOGLIA, Sandra. \textit{Analýza komunikační strategie uvedení značky NUXOR na českém trhu a návrhy na její vylepšení}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2024. Available from: https://theses.cz/id/aayqpn/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92324
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková