Management network marketingu – Bc. Liběna NEUBAUEROVÁ
Bc. Liběna NEUBAUEROVÁ
Diplomová práce
Management network marketingu
Network marketing management
Anotace:
V diplomové práci se zabývám managementem network marketingu. V teoretické části vypisuji pojmy, které se vztahují k tématu, uvádím rozličné definice a různá pojetí managementu, marketingu, firemní kultury, psychologie prodeje a verbální i nonverbální komunikace. V empirické části zkoumám na základě rozsáhlého dotazníkového šetření u dospělé populace vztah k přímému prodeji a network marketingu. Uvádím …víceAbstract:
The thesis deals with network marketing management. The concepts which are related to the topic are stated in the theoretical part. Various definitions and conceptions of management, marketing, corporate culture, sales psychology, verbal and non-verbal communication are introduced here. The empirical part examines the relation to the direct sales and network marketing on the basis of the extensive …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 3. 2013
Zveřejnit od: 22. 3. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NEUBAUEROVÁ, Liběna. Management network marketingu. Brno, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.3.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 3. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Psychologické aspekty prodeje kosmetiky
Andrea Kepková