Funkce tiskového mluvčího ve vybraném společnosti – Michal Bezouška
Michal Bezouška
Bachelor's thesis
Funkce tiskového mluvčího ve vybraném společnosti
The position of press spokesperson in the selected company
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na roli a význam tiskového mluvčí v organizaci (firmě). V teoretické části je diskutován pojmem a význam pozice tiskového mluvčího ve firmě. Jeho působení v oblasti PR. Práce popisuje náplň práce tiskového mluvčí, a jaké metody a postupy jsou použity při přípravě různých eventů. Bakalářská práce si klade za cíl seznámit čtenáře s výhodami i úskalími práce tiskového mluvčí …moreAbstract:
The bachelor's thesis focuses on the role and importance of the press spokesperson in the organization (company). In the theoretical part, we deal with the concept and meaning of the position of press spokesperson in the company. We look at the spokesperson’s work in the field of PR and describe the methods and contents of the work of a press spokesperson. The bachelor thesis aims to acquaint the reader …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 7. 2024
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/ay8le/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 9. 2024
- Supervisor: Mgr. Igor Pruša, Ph.D. et Ph.D.
- Reader: doc. PhDr. Jaroslav Buček, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BEZOUŠKA, Michal. \textit{Funkce tiskového mluvčího ve vybraném společnosti}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2024. Available from: https://theses.cz/id/abak8n/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Online sociální sítě jako prostředek komunikace tiskových mluvčích organizací integrovaného záchranného systému
Barbora Ficbauerová -
Social Media as a Public Relations and Communications Tool
Irina Pak -
Měření efektivity Public relations se zaměřením na media relations a následná aplikace na konkrétní PR kampaň
Jana Wiesnerová -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Tímea Šalátová -
Public relations vybrané neziskové organizace
Adam Rapák -
Vliv public relations na image firmy
Michaela Bělíková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová