Funkce tiskového mluvčího ve vybraném společnosti – Michal Bezouška
Michal Bezouška
Bachelor's thesis
Funkce tiskového mluvčího ve vybraném společnosti
The position of press spokesperson in the selected company
Anotácia:
Bakalářská práce se zaměřuje na roli a význam tiskového mluvčí v organizaci (firmě). V teoretické části je diskutován pojmem a význam pozice tiskového mluvčího ve firmě. Jeho působení v oblasti PR. Práce popisuje náplň práce tiskového mluvčí, a jaké metody a postupy jsou použity při přípravě různých eventů. Bakalářská práce si klade za cíl seznámit čtenáře s výhodami i úskalími práce tiskového mluvčí …viacAbstract:
The bachelor's thesis focuses on the role and importance of the press spokesperson in the organization (company). In the theoretical part, we deal with the concept and meaning of the position of press spokesperson in the company. We look at the spokesperson’s work in the field of PR and describe the methods and contents of the work of a press spokesperson. The bachelor thesis aims to acquaint the reader …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2024
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/ay8le/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2024
- Vedúci: Mgr. Igor Pruša, Ph.D. et Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Jaroslav Buček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / odbor:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management
Práce na příbuzné téma
-
Online sociální sítě jako prostředek komunikace tiskových mluvčích organizací integrovaného záchranného systému
Barbora Ficbauerová -
Social Media as a Public Relations and Communications Tool
Irina Pak -
Měření efektivity Public relations se zaměřením na media relations a následná aplikace na konkrétní PR kampaň
Jana Wiesnerová -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Tímea Šalátová -
Public relations vybrané neziskové organizace
Adam Rapák -
Vliv public relations na image firmy
Michaela Bělíková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová