Kateřina STARÁ

Bachelor's thesis

Analýza marketingového mixu společnosti KONE Industrial s. r. o.

Analysis of the marketing mix of the company KONE Industrial s. r. o.
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je analýza stávajícího marketingového mixu a návrh nového mixu pro prodej výtahových dveří a kabin. Bakalářská práce je zpracována v podmínkách mezinárodního podniku koncernu KONE. V první části jsou zpracována teoretická východiska pro tvorbu marketingového mixu, tj. jednotlivé metody využité ke zpracování analýz a podrobné rozebrání základních složek marketingového mixu …more
Abstract:
The aim of bacalor´s thesis is analysis of contemporary marketing mix and a suggestion of a new mix for selling of lift´s cabins and doors. This thesis is worked out in conditions of international company KONE´ s concern. In the first part, there is prepared a theoretical base for marketing mix creation particular methods used for analysis processing and detailed elaboration of fundamental parts in …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 3. 2012
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Mgr. Lenka Nigrinová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

STARÁ, Kateřina. Analýza marketingového mixu společnosti KONE Industrial s. r. o.. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Trade and Marketing