Kateřina STARÁ

Bakalářská práce

Analýza marketingového mixu společnosti KONE Industrial s. r. o.

Analysis of the marketing mix of the company KONE Industrial s. r. o.
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je analýza stávajícího marketingového mixu a návrh nového mixu pro prodej výtahových dveří a kabin. Bakalářská práce je zpracována v podmínkách mezinárodního podniku koncernu KONE. V první části jsou zpracována teoretická východiska pro tvorbu marketingového mixu, tj. jednotlivé metody využité ke zpracování analýz a podrobné rozebrání základních složek marketingového mixu …více
Abstract:
The aim of bacalor´s thesis is analysis of contemporary marketing mix and a suggestion of a new mix for selling of lift´s cabins and doors. This thesis is worked out in conditions of international company KONE´ s concern. In the first part, there is prepared a theoretical base for marketing mix creation particular methods used for analysis processing and detailed elaboration of fundamental parts in …více
 

Klíčová slova

marketing marketingový mix
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Mgr. Lenka Nigrinová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

STARÁ, Kateřina. Analýza marketingového mixu společnosti KONE Industrial s. r. o.. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing