Analýza marketingového mixu společnosti KONE Industrial s. r. o. – Kateřina STARÁ
Kateřina STARÁ
Bachelor's thesis
Analýza marketingového mixu společnosti KONE Industrial s. r. o.
Analysis of the marketing mix of the company KONE Industrial s. r. o.
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je analýza stávajícího marketingového mixu a návrh nového mixu pro prodej výtahových dveří a kabin. Bakalářská práce je zpracována v podmínkách mezinárodního podniku koncernu KONE. V první části jsou zpracována teoretická východiska pro tvorbu marketingového mixu, tj. jednotlivé metody využité ke zpracování analýz a podrobné rozebrání základních složek marketingového mixu …moreAbstract:
The aim of bacalor´s thesis is analysis of contemporary marketing mix and a suggestion of a new mix for selling of lift´s cabins and doors. This thesis is worked out in conditions of international company KONE´ s concern. In the first part, there is prepared a theoretical base for marketing mix creation particular methods used for analysis processing and detailed elaboration of fundamental parts in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 3. 2012
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Mgr. Lenka Nigrinová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
STARÁ, Kateřina. \textit{Analýza marketingového mixu společnosti KONE Industrial s. r. o.}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2012. Available from: https://theses.cz/id/abehsc/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
STARÁ, Kateřina. Analýza marketingového mixu společnosti KONE Industrial s. r. o.. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Trade and Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová