Analýza marketingového mixu společnosti KONE Industrial s. r. o. – Kateřina STARÁ
Kateřina STARÁ
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu společnosti KONE Industrial s. r. o.
Analysis of the marketing mix of the company KONE Industrial s. r. o.
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je analýza stávajícího marketingového mixu a návrh nového mixu pro prodej výtahových dveří a kabin. Bakalářská práce je zpracována v podmínkách mezinárodního podniku koncernu KONE. V první části jsou zpracována teoretická východiska pro tvorbu marketingového mixu, tj. jednotlivé metody využité ke zpracování analýz a podrobné rozebrání základních složek marketingového mixu …víceAbstract:
The aim of bacalor´s thesis is analysis of contemporary marketing mix and a suggestion of a new mix for selling of lift´s cabins and doors. This thesis is worked out in conditions of international company KONE´ s concern. In the first part, there is prepared a theoretical base for marketing mix creation particular methods used for analysis processing and detailed elaboration of fundamental parts in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Mgr. Lenka Nigrinová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STARÁ, Kateřina. \textit{Analýza marketingového mixu společnosti KONE Industrial s. r. o.}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/abehsc/.
Jak správně citovat práci
STARÁ, Kateřina. Analýza marketingového mixu společnosti KONE Industrial s. r. o.. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová