Tereza Bečková

Diplomová práce

Analýza spokojenosti zákazníků společnosti Kafe & Koblihy

Customer satisfaction analysis of Company Kafe & Kobliha
Anotace:
Cíly diplomové práce je především zjistit korelaci mezi jednotlivými faktory a celkovou spokojeností zákazníků zkoumaného subjektu a ověřit stanovené hypotézy, které se týkaly spokojenosti, segmentace zákazníků, ochoty doporučit podnik známým a přátelům a periodicitě návštěvnosti. Pro účely této práce byla získávána primární i sekundární data. Na základě hloubkového rozhovoru s majitelem kavárny byly …více
Abstract:
The primary aim of this thesis was to examine a correlation between individual factors and overall customer satisfaction of the examined subject and to verify the established hypotheses concerning satisfaction, segmentation of customers, willingness to recommend the company to friends and frequency of attendance. Both primary and secondary data were collected for the purposes of this thesis. Analyzed …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 1. 2018
  • Vedoucí: Radek Tahal
  • Oponent: Helena Pěluchová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71640

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management