Investování do společenské pozice jako tematizace marketingového sdělení v oboru fashion (výzkumná sonda, soubor kazuistik) – Bc. Anna Esina
Bc. Anna Esina
Master's thesis
Investování do společenské pozice jako tematizace marketingového sdělení v oboru fashion (výzkumná sonda, soubor kazuistik)
Investing in Social Position as a Thematization of Marketing Communication in the Field of Fashion( Experimental Probe, a Set of Case Studies)
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku využití tematizací s akcentem na poziční investování v marketingové komunikaci obecně a specificky pak v oboru fashion marketing. Práce vychází z teoretických problematik oboru marketingová komunikace, ekonomie, sociologie a dalších. Badatelským zadáním pak bylo shromáždit relevantní kazuistiky z marketingové praxe a na jejich základě a na základě vlastního …moreAbstract:
This thesis is focused on the use of a subject of discussion with an emphasis on positional investing in marketing communications in general and specifically in the field of fashion marketing. Based on theoretical problems in field of marketing communications, economics, sociology, and others. Scholarly typing then was to gather relevant case studies from marketing practice and on that basis and on …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/o7yg8/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2015
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ESINA, Anna. \textit{Investování do společenské pozice jako tematizace marketingového sdělení v oboru fashion (výzkumná sonda, soubor kazuistik)}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2015. Available from: https://theses.cz/id/aboqhd/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace produktu okázalé spotřeby jako investice do společenské pozice
Marian Obr -
Marketingová komunikace produktu okázalé spotřeby jako investice do společenské pozice
Gabriela Bohabojová -
Marketingová komunikace produktu okázalé spotřeby jako investice do společenské pozice
Marian Obr -
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
Marketingová komunikace jako faktor formování životního stylu
Petr Tylk -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování lidí
Eva Prokešová -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Kristýna Svobodová -
Vybrané tematizace marketingové komunikace v oboru fashion
Simona Paulovská