Vliv vrstevnické skupiny na participaci žáků na výukové komunikaci – Bc. Kristýna Vašková
Bc. Kristýna Vašková
Bakalářská práce
Vliv vrstevnické skupiny na participaci žáků na výukové komunikaci
The impact of the peer group for the participation in the classroom talk
Anotace:
Bakalářská diplomová práce se zabývá vlivem vrstevnických skupin na participaci žáků, která probíhá v rámci výukové komunikace. Tato práce je rozdělena na teoretickou a empirickou část. V teoretické části práce jsou popsány vrstevnické skupiny, kde je kladen důraz na vrstevnické skupiny ve školní třídě. Zabývá se také genderovými vztahy mezi žáky ve školní třídě, především v pátém ročníku základní …víceAbstract:
The thesis deals with the impact of the peer group for the participation in classroom talk. The thesis is divided to two sections: the theoretical background and the empirical section. The theoretical background describes peer groups with the focus on peer groups in the fifth grade of elementary school. It also deals with gender relations among pupils in the classroom, especially in the fifth year …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/y5xse/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2019
- Vedoucí: doc. Mgr. Klára Šeďová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Ingrid Čejková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika